פנלים

צורת הפאנל
צבעי הפנל
גובה הפאנל
מאפיין מיוחד

פנל יוקרתי מעוטר | עמיד למים | פולימרי גובה 9.4 ס"מ

24

פנל לבן | סגנון אמריקאי | עמיד למים פולימרי גובה 14.4 ס"מ

פנל לבן | ראש תנין | עמיד למים פולימרי | גובה 11.7 ס"מ

26
פנל מקור ציפור גובה 8 עמיד ואיכותי

פנל לבן עמיד פולימרי לפרקט מקור ציפור גובה 6 ס"מ

11

פנל לבן פולימרי לפרקט מקור ציפור גובה 10 ס"מ עמיד במים עמיד בפגיעות

19

פנל לבן פולימרי לפרקט מקור ציפור גובה 12 ס"מ עמיד במים עמיד בפגיעות

26

פנל מלבני | צבע ברונזה | עמיד למים פולימרי | גובה 7.8 ס"מ

פנל מלבני | צבע כסף | עמיד למים פולימרי | גובה 6.8 ס"מ

34

פנל מעוטר | פולימרי עמיד למים | גובה 11.9 ס"מ

פנל פולימרי יוקרתי מעוטר | עמיד למים | גובה 10.7 ס"מ

פנל מקור ציפור גובה 8 עמיד ואיכותי

פנל פולימרי לבן לפרקט מקור ציפור גובה 8 ס"מ עמיד 100% במים

15

פנל פולימרי לבן לפרקט מלבני גובה 8

17

פנל פולימרי לבן לפרקט מלבני שקוע גובה 6

12

פנל פולימרי לבן לפרקט מלבני שקוע גובה 6 עובי מיוחד 10 מ"מ

15

פנל לפרקט גמיש ודק במיוחד לבן גובה 6 ס"מ במגוון צבעים

17

פנל פולימרי לבן לפרקט ישר גובה 4 ס"מ

12
פנל פולימרי לבן לפרקט מעוגל 6 עד 8 ס"מ

פנל פולימרי לבן לפרקט מעוגל 6 ס"מ מחיר מצויין

10
פנל פולימרי גובה 8 מעוגל

פנל פולימרי לבן לפרקט מעוגל 8 ס"מ מחיר מעולה

15

פנל פינתי מעוגל ,פנל רבע עיגול לפינות קטנות ומסביב לארונות | 1.3*1.3

12
פנל מכסה

פנל פולימרי מכסה מיוחד לכיסוי פנלים קיימים גובה 10 ס"מ | מקור ציפור

24

פאנל שחור | ישר שקוע גובה 10 ס"מ | עמיד 100% במים

פנל פולימרי לבן לפרקט ישר שקוע 10 ס"מ עמיד 100% במים

פנל פולימרי לבן לפרקט ישר שקוע 7 ס"מ עמיד 100% במים

פנל פולימרי לבן לפרקט עגול גובה 10 ס"מ עמיד 100% במים

פנל פולימרי לפרקט שחור מלבני גובה 6 ס"מ

פנל פולימרי מכסה מיוחד לכיסוי פנלים קיימים גובה 10 ס"מ | עגול

24

פנל פולימרי שחור לפרקט מעוגל גובה 6

פנל פולימרי שחור לפרקט מקור ציפור 8

22
טוען מוצרים נוספים

קבלו עכשיו
ייעוץ והצעת מחיר:

מאמרים אחרונים:

המדריך לפרקט למינציה

פרקט למינציה הוא דמוי פרקט העץ שאנחנו מכירים מהארצות הקרות.
פרקט הלמינציה עשוי משכבות:
השכבה התחתונה: שכבת הגנה תחתונה של למינציה הסוגרת ושומרת על הפרקט מלמטה.
שכבה אמצעית של לוח Hard Density Fiberboard ) – HDF ) –
MDF (Medium Density Fiberboard

קרא עוד »

כשאנחנו משפצים או מעצבים בית מאפס, יש לנו אינספור החלטות לקבל, מההחלטות הקטנות ביותר ועד ההחלטות הגדולות ביותר. אחת ההחלטות שאסור להקל בהן ראש היא החלטה שאולי למראית עין נראית קטנה, אך למעשה היא מהותית מאוד – הפנלים לרצפה.

בשנים האחרונות הפנלים מקבלים כבוד מוגבר, ובמקום אותם פנלים ישנים, פשוטים ומתפרקים של פעם, היום הפנלים הם עמידים, חזקים, ויותר מכל – מהווים טאץ' עיצובי מובהק לבית מודרני. 

למה בכלל צריך פנלים לפרקטים ולריצוף?

הפנל לקיר הוא אותו אלמנט המפריד, מחפה ויוצר את המעבר בין הרצפה לקיר, אבל למעשה הוא יותר חיוני ממה שאתם אולי חושבים. 

אם יצא לכם להסתכל על הפנלים הצמודים לריצוף שלכם ולשאול את עצמכם, "למה בכלל צריך את זה?" נשמח להסביר – לפנלים יש כמה תפקידים ייעודיים:

  • הגנה מפני לכלוך – דמיינו שאתם שוטפים את הרצפה, ואין פאנל המפריד בין הרצפה לקיר. מן הסתם, הקיר שלכם יישטף במים, בסבון ובחומרי ניקוי, ויתלכלך מאותה המטלית איתה אתם מנקים את הרצפה. לעומת הרצפה שלנו, שמתלכלכת באופן תדיר, אין צורך בשטיפה של הקיר, ולכן הפאנל עומד כ"שומר" שמגן על הקיר. 
  • הגנה מפני מים – בהמשך לסעיף הקודם, הפאנל מגן ושומר על הקירות מהצפות של מים. זה יכול להיות בעת ניקיון, כאשר אתם שופכים דלי של מים על הרצפה, וכן בעקבות "תאונות מים" שונות – הצפה בבית, שירותים סתומים, כיור שעולה על גדותיו וכדומה. מים יכולים להרוס את הטיח ואת הצבע ולגרום לקילופים ועובש, ולכן הפנל הוא קריטי למניעה. 
  • השלמת הגימור – בעת ריצוף, נוצרים רווחים קטנים בין הריצוף לקיר. הפנל לקיר מחפה על אותם מרווחים קטנים, ויוצר את הגימור המושלם, האסתטי והנקי ביותר לבית שלכם. ללא הפנלים, הסיכוי שתזכו לגימור מושלם הוא כמעט אפסי, שכן מדובר על דיוק שדורש מיומנות מקצועית גבוהה. בפרקט זה אפילו מהותי יותר; כאשר מרכיבים רצפת פרקט, יש צורך ברווח של כ-1 ס"מ בין הפרקט לקיר, רווח המאפשר לפרקט להתכווץ ולהתרחב. הפנל לפרקט מחפה על הרווח הזה ומסתיר אותו. 

ואם נסכם – אין ספק שפנלים לקיר הם הכרחיים ליצירת חלל אסתטי, נקי, מדויק, ויותר מזה לשמירה של הקיר מפני רטיבות וסדקים לטווח הארוך!

במה לבחור – פנל פוליאוריטן, פנל MDF או פנל עץ? 

בעבר היה מקובל להשתמש בפנלים התואמים לריצוף, כך שאם הרצפה היא פרקט, מקובל היה להשתמש בפנל MDF (עץ תעשייתי) או פנל עץ. מדובר על חומרים פשוטים שרגישים למים ולכן מהר מאוד נהרסים או נפגמים. היום כשמדברים על פנלים, מדברים בעיקר על פנלים פולימרים – פנל פוליאוריטן הוא פנל העשוי מפוליאוריטן, חומר חזק, עמיד וגמיש.

לפנלים MDF או פנל עץ יש יתרון אחד מרכזי: הם מספקים המשך ישיר למראה הפרקט, וכך ניתן לקבל את הצבע וגוון הרצפה המדויק גם בפנל קיר. אך החיסרון שלהם עולה על היתרון – הם רגישים ללחות ולרטיבות, מתכווצים לאורך הקיר ועלולים אף להתנתק לחלוטין מהקיר, ולקחת איתם גם את הטיח. הרבה פעמים נאלצים כבר אחרי שנה לתקן את הפנל, את הטיח ואת הצבע, הוצאה כספית גבוהה ומיותרת. חשוב לדעת שבבתים חדשים או כאלו שעברו שיפוץ, הקירות פולטים לחות ורטיבות, ובשילוב עם פנל רגיש למים, התוצאה בעייתית. 

לעומת חומרים אלו, פנל פולימרי הוא חומר גמיש, ולכן מלווה את הקיר בצורה מיטיבית ומשמעותית טובה יותר מפאנל קשיח המתפשט ומתרחב במגע של מים. בנוסף, הפאנלים הפולימריים עמידים מאוד למים, ולכן לא נפגעים מהלחות הנפלטת מהקיר. כמו כן, פנל זה חזק, עמיד למכות ופגיעות ועמיד לטווח הארוך. 

לפנל הפולימרי יתרונות טכניים ברורים, אך לא רק טכניים; היום כבר אפשר למצוא פנלים פולימרים מעוצבים, יפים ואיכותיים, שלא יורדים מעיצובם מפנלי עץ, ולכן משלבים באופן מושלם יופי, עיצוביות ופרקטיות.

סוגים של פנלים פולימרים לקירות

פנלים פולימריים הם שם כולל למגוון רחב מאוד של אפשרויות עיצוביות, גבהים, רוחבים ועיצובים. אפשר למצוא פנלים חלקים לצד פנלים עם דוגמה, חריץ או טקסטורה שיוצרים מראה דקורטיבי, מודרני ומעניין. אפשר למצוא פנלים מגובה של 1.3 ס"מ – פאנל עדין וכמעט לא מורגש – ועד לגבהים של 20 ס"מ, המייצרים נוכחות מרשימה ויוקרתית בחלל. לרוב, הפנלים הפולימריים מגיעים בצבע לבן או שחור, אך ניתן להתאים את הגוון לצבע הקיר, וישנו אף פנל בצבע מתכתי.

בין הסוגים הפופולריים ביותר של פנלים פולימרים אפשר למצוא:

  • פנל מכסה – פנל פולימרי שתפקידו לכסות פנל ריצוף הקיים כבר, במידה והחלטנו לחפות את הרצפה עם פרקט חדש, שטיח או PVC. הפנל המכסה מייתר את הצורך להסיר את הפנלים של הריצוף הישן (ואת כל הפעולות שההסרה תגרור איתה – כמו התקנה של פנלים חדשים, שפכטל, צבע ותיקון), וכך מספק פתרון אלגנטי, עיצובי ופונקציונלי. 
  • פנל גמיש – פנל פולימרי דק וחזק הסוגר את המרווחים בין הרצפה לקיר בייחוד כשמדובר על קירות עגולים, עמודי בנייה או קירות עקומים. הפנל הגמיש יכול להתלבש על כל ליקוי מבני ויוצר פתרון אלגנטי ופשוט. 
  • פנל "מקור ציפור"פנל מסוגנן ומעוצב המעניק אופי יוקרתי לחיבור בין מישור הקיר למישור הרצפה, למי שמעוניין בפתרון מודרני וטאץ' עיצובי.
  • פנל מעוגל – פנל בצורת רבע עיגול, המאפשר לסגור את החיבור בין הפרקט או הריצוף לפינות קטנות או מסביב לריהוט. 
  • פנל שחור – פנל שהופך פופולרי יותר ויותר, מתוך תפיסה עיצובית שגורסת שאם הפנל לא זהה לחלוטין לצבע הריצוף, אז דווקא עדיף לעשות אותו שונה לגמרי וכך לתת מסגרת ייחודית לרצפה. 

כשמדברים על פנל פולימרי מחיר הוא נקודה חשובה. המחיר של פנל משתנה ונקבע על פי גובה הפנל, הצבע, העיצוב, הכמות והיצרנית. פנל רוכשים לפי מוט, כאשר אצלנו תמצאו טווח מחירים של 18 ש"ח ועד 73 ש"ח למוט.  

איך מתקינים פנלים פולימריים?

ניתן להזמין אנשי מקצוע להתקנה מקצועית של פנלים, אך טוב לדעת שתוכלו להתקין את הפנלים ממש בעצמכם, וכך לחסוך לא מעט שקלים! 

כאשר מתקינים פנלים, יש לחבר שלושה דברים באמצעות דבקים שונים: 

  • הפנל לקיר – את הפנלים מחברים לקיר באמצעות דבק חזק במיוחד, שמתחבר היטב הן לקיר והן לפנל. הדבקים המתאימים ביותר הם דבק סופר 7 או דבק P50.
  • הפנל אחד לשני – את הפנלים מחברים זה לזה באמצעות דבק חם.
  • סגירת מרווחים – באמצעות מסטיק אקרילי סוגרים את המרווחים הקטנים הנוצרים בין הפנל לקיר.

שימו לב, את המרווחים הקטנים שנוצרים בין הפאנל לרצפה מומלץ לא להדביק; לאחר זמן קצר הדבק יתפוס לכלוך שלא ניתן לנקות ויהיה נראה לעין! 

מחפשים פנל פולימרי? אנחנו באירוקו נשמח לעמוד לרשותכם!

"אירוקו" היא חנות אינטרנטית מובילה המתמחה בפרקט ומוצרים הנלווים לו. חברת אירוקו משתמשת רק בחומרים האיכותיים ביותר בשוק של היצרניות המובילות ויש לה שנים של ניסיון בהתקנה ותחזוקה של פרקטים וריצופים. 

אצלנו תמצאו מגוון סוגי פנלים פולימרים בהתאמה אישית לכם, בגוון בו אתם מעוניינים ובברק הרצוי. אתם מוזמנים להציץ עכשיו בקטלוג המלא שלנו, ולהזמין פנלים ישירות עד אליכם. לא בטוחים איזה פאנל מתאים לכם? צרו קשר עם המומחים שלנו, שישמחו לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה!

משלוח פנלים בחינם בהזמנה מעל 1200 ש"ח

משלוחי פאנלים תלויים בהזמנת מינימום כפי שמופיע בתיאורי המוצרים!
לצערנו מסיבות טכניות באזורים שאינם בתווך שבין באר שבע לחיפה ייתכן ולא נוכל לבצע משלוח גם מעבר לכמות המינימום ויש לוודא אתנו היתכנות למשלוח. 

(מחיר הובלה 149 ש"ח עד המדרכה ליד הבית. לא כולל סבלות)

מדיניות המשלוחים

עלות המשלוח משתנה בין סוגי המוצרים השונים. במידה והנכתב כאן סותר למחיר שתציג המערכת במהלך הרכישה – יש להתייחס אך ורק לחישובי המערכת. לכל בירור ניתן לפנות לנציג.

חומרי נקיון: זמן אספקה: 4-7 ימי עסקים לכל חלקי הארץ, לפתח הבית. עלות משלוח: 49 שקלים. משלוח חינם ברכישה מעל 500 ש"ח.

פאנלים: זמן אספקה: 4-7 ימי עסקים לפתח הבית – באזורים שבין באר שבע לחיפה (מעבר למקומות אלו יש לתאם עם נציג טלפונית לפני הרכישה). עלות משלוח: 149 ש"ח. משלוח חינם ברכישה מעל 1250 ש"ח.

משלוח פרקטים: אינו זהה בין הפרקטים, לבירורים זמן, מלאי ואזורי שילוח יש לתאם עם נציג טלפונית לפני הרכישה.

במשלוח פאנלים ופרקטים ההובלה אינה כוללת סבלות.

אנחנו ב'אירוקו' עושים כל מאמץ כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ואמינות ללקוחות, ויעידו על כך אלפי לקוחותנו היקרים❤

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

המחיר למטר-רץ של פנל

(2.5-2.4 מ') וכולל מע"מ!